pirmdiena, 2008. gada 21. jūlijs

Mani pirmie Iespaidi par Mac!


Dabūju savu Apple MacBook'u sešas dienas atpakaļ, un jā pirmie iespaidi ir labi, ne gļuku, ne debīlu Erroru, vis iet kā smērēts un bez aizķeršanās. Par MacBook'u neko sliktu pagaidām nevaru pateikt, tas ir klusiņš, samērā jaudīgs, "Safari" skrien ka nemetas, iepatikās jaunā fīča kas nāk iekš MAC OSX 10.5..  - "Dashboard" izmantoju to bieži vien visādiem sīkumiņiem.. 


Tā kā esmu aizsācis mazu darbiņu kā Dj, meklēju kādu programmu ar ko uz MAC'a varētu labi samiksēt mūziku, atradu tādu programmiņu ko sauc : "djay"   protams programma ir maksas, bet man izdevās apiet 10 dienu Triālu ;)  


Šodien iedomājos pastrādāt ar bildēm un atradu diezgan interesantu programmiņu vārdā : "picturesque"  iesaku pāmēģināt un ja patīk arī iegādāt.. man atkal sanāca apiet Triālu un lietot to cik un kā uziet.. ;)


Macintošiem IR labais peles taustiņš, bet daudzi domā/saka kad tā nau, atliek ieiet SystemPreferences un mouse sentingos atklikšķinam pareizos lodziņus laj arī uz TrackPada varētu lietot labo peles tausiņu. Uz macintoša ir iespējams spēlēt win spēles ar programmu "Cross Over Games" ieinstalēju CSS un uz mana Macbook'a tas iet bez aizķeršanās..  


Macam ir arī daudz sīku programmiņu par kurām uzraxtīšu arī vēlāk..



 

Nav komentāru:

Video lācis

http://tinyurl.com/VideoLacis

Sekotāji

Twitter

    follow me on Twitter

    Interesanti